Primary Advertiser
בשיתוף קפה טורקי עלית
17/11/2020

הזוכה הגדול גילה לנו את כל הסודות: כך תנצחו בנינג'ה ישראל

אז מה הקשר בין קפה טורקי, קרם ברולה והרבה מאוד משמעת עצמית? שאלנו את זוכה נינג'ה ישראל מה הסודות שלו להצלחה, וקיבלנו שיעור מאלף בנחישות ואיזון

איך הופכים לנינג'ה? גיל מרנץ (צילום: עידו שחם)

גיל מרנץ אולי נראה לכם כמו נינג'ה חסר דאגות, אבל האמת היא שכדי להגיע לרמת העוצמות והביצועים שלו - הוא צריך לעבוד קשה במיוחד, לא רק פיזית, אלא גם מנטלית. זוכה "נינג'ה ישראל 2019" מעיד שספורט הוא לא רק התחביב והעבודה שלו - ספורט הוא כל החיים שלו, או כמו שהוא אוהב להגדיר את זה "זו התשוקה שלי, הפרנסה שלי והאהבה שלי, זה פשוט מה שאני עושה". במתחם הנינג'ה שלו הוא מעביר שיעורים וכמובן מתאמן גם בעצמו לקראת ניסיון נוסף לזכות בנינג'ה ישראל.

עוד בוואלה! NEWS

עובדים מהבית? תרגילים שיעזרו לכם להתמודד עם גב כואב

לכתבה המלאה

בשונה מרוב האנשים, האימונים של מרנץ מאוד שונים אחד מהשני. "זה תלוי במטרה שלי ולקראת מה אני מתאמן" הוא מסביר, "שגרת האימונים של עובדת על פי 'מה המטרה השבוע' או 'לאיזה תוצאות אני רוצה להגיע החודש'. זה יכול להיות אימון של שעה וזה יכול להיות אימון של ארבע שעות, זה מאוד תלוי".

"כשאני מתאמן לנינג'ה אני צריך לעבוד על אינספור יכולות: החל מהבנה תנועתית ועד לדברים כמו כוח אצבעות. אני מחלק את העולם הזה לשני חלקים - עולם תנועתי ועולם פיזי.

1. עולם פיזי: אימונים שאני יכול לתרגל ולשפר כמו כוח, כוח מתפרץ וסיבולת.

2. עולם תנועתי: אלו הדברים הטכניים יותר, הניסיון להבין מה אני עושה עם הגוף שלי. כשאני עף באוויר אני צריך להיות מאוד מודע למה שקורה בו - מה אני מחזיק ומה אני משחרר.

לא מפספס אימון. גיל מרנץ מתאמן (צילום: עידו שחם)

אין לזה באמת חוקיות, אני יכול לעשות אימון אינטנסיבי של שעה על כוח מתפרץ או להשקיע שעתיים, שלוש רק כדי להבין ולנתח תנועה ולהסיק מסקנות, להבין מה בעצם אני עושה עם הגוף".

להבריז מאימון?

הוא מודה שזה לא תמיד קל, אבל מבחינתו, אין דבר כזה לוותר או להבריז מאימון. "אני לא מרשה לעצמי לוותר כי אני מאמין שאם אני אוותר פעם אחת זה ימשוך אותי לוותר עוד פעם", הוא מספר, "אני רוצה כל הזמן לדחוף את עצמי קדימה. מה שמחזיק אותי כשקשה זו האמונה שאני יכול, זה לא סתם חלום או דמיון, אלא משהו בר השגה".

ונראה שהעבודה הקשה משתלמת לא רק באימונים, הוא מגלה שהשינויים הפיזיים שעוברים המתאמנים שלו משפיעים גם עם היומיום שלהם, ועל האמונה העצמית - בשילוב של MIND AND BODY. "המתאמנים שלי מוכיחים לעצמם שהכול אפשרי והם מסוגלים. האמונה העצמית מתגברת ודרך זה החיים פשוט משתנים - האתגרים ביום יום כבר לא כאלו מפחידים. הם מאמינים בעצמם, יודעים שהם מסוגלים להתמודד עם אתגרים פיזיים, וזה עוזר להם להתמודד עם מכשולים גם ביום יום".

אז איפה נכנס פה הקרם ברולה?

בזמן שבאימונים הוא משקיע 100%, כשמדובר באוכל הוא כן מרשה לעצמו ליהנות. מרנץ מספר שהוא מנסה לאכול בריא, אבל בכל זאת שומר על שפיות. "אני אוכל הכל ולא מאמין בקיצוניות. אני מתנהל על פי חוק ה-80/20 - 80 אחוזים מהזמן אני בוחר אוכל שמזין אותי והוא בריא ונקי, ו-20 אחוזים מהזמן אני מרשה לעצמי לאכול מה שאני רוצה, פשוט כי זה טעים וכיף". על מה הוא "מבזבז" את אותם 20 אחוזי פינוק? "גלידות, פנקייקים ועוגות", הוא מגלה, "אני חולה על קינוחים, בעיקר קרם ברולה".

אוכל הכל ולא מאמין בקיצוניות. גיל מרנץ מתאמן (צילום: עידו שחם)

"אני שותה קפה טורקי לפני אימון, מקפיד על 3 ארוחות טובות ביום שהבסיס הגדול שלהן הוא חלבון ופחמימות מורכבות כמו אורז מלא ובטטה, וזה לא משנה לי מתי אני מתאמן". עם זאת, בזכות התזונה המאוזנת מרנץ מספר שהוא לא לוקח שום תוספי תזונה, ונשען לחלוטין על הוויטמינים שהוא מקבל מהארוחות הבריאות. "אני יודע שזה חשוב לי להזין את עצמי בדברים טובים כי זה הדלק שלי. הגוף שלי הוא הכלי שאיתו אני עובד, אם אני לא שם דלק טוב במכונית הזאת, היא לא נוסעת כמו שצריך.

ומה הטיפ המנצח שלו לחיים בריאים? הגוף שלנו הוא הכלי הכי חשוב, הוא הולך איתנו כל הזמן, זה הבית - וצריך לדאוג לו. "תדאגו לבית שלכם, תשקיעו בעצמכם - אתם המניה הכי משתלמת שלכם", הוא מסכם.

  • גיל מרנץ
  • קפה טורקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

    התרעות פיקוד העורף

      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully