Primary Advertiser
בשיתוף קפה טורקי עלית
27/12/2020

הקשר בין הקפה לאימון הבא שלכם

לקפאין יש השפעה מעולה על הגוף כאשר אנחנו רוצים להתאמן ולכן, הגיע הזמן להבין אחת ולתמיד: איך צריכת קפה טורקי לפני פעילות גופנית הופכת לאחד משחקני החיזוק המוכרים והנפוצים ביותר בתחום הספורט

לפני האימון הבא (צילום: ShutterStock)

קפה טורקי לפני פעילות גופנית הוא אחד משחקני החיזוק המוכרים והנפוצים ביותר בתחום הספורט. תחושת העוררות, האנרגיה המתפרצת ואיכות האימון שעולה פלאים לאחר השתייה, משרים אווירה חזקה בזמן האימון ומאפשרים ליהנות מכל רגע. האם התחושה הזו היא אמיתית או רק אפקט פלצבו? וכיצד הקפה משפיע על הביצועים בספורט?

כשמדברים על קפה טורקי לפני ספורט, רובנו מיד חושבים על אימון סיבולת: ריצה, שחיה, חתירה, אופניים ובמיוחד על אימוני בוקר, כשעדיין חשוך וקר בחוץ. עם זאת, חשוב לדעת שלשתיית הקפה יש השפעה טובה בתחומי ספורט רבים נוספים כמו בתחומי הכוח (הרמת משקולות, כדור ברזל, דיסקוס, פטיש), ענפי הכוח המתפרץ (ספרינט, קפיצות לרוחק/גובה, ועוד), בתחומי ספורט הדורשים דיוק וריכוז רב (קליעה למטרה, חץ וקשת, כדורת ועוד) וכן גם בפילאטיס ויוגה.

כוס קפה טורקי - השפעה טובה על כל האימון. אביב אלוש יודע (צילום: יח"צ)

השפעת צריכת קפאין כשעה לפני האימון

* תורמת להעלאת הסיבולת

* מאפשרת לבצע אימון ברמת עצימות גבוהה יותר

* תורמת לצמצום תחושת העייפות, הגברת הריכוז והמיקוד במטרה

כל השינויים הפיזיולוגים הללו בספורט, המתרחשים לאחר צריכת קפאין, יכולים להביא את הספורטאי לשיפור הישגיו על ידי מיצוי טוב יותר של יכולתיו האישיות. השיפור בהישגים יתרחש בפועל בעקבות השיפור בכמה רמות: מהרמה הפיזיולוגית, המנטאלית, תחושת ערנות ומיקוד במאמץ הספורטיבי לאורך זמן.

אז יאללה, תכינו לכם כוס טורקי וצאו להתאמן בכיף.

  • קפה טורקי
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully